RETOURNEREN
Defect?
Wij doen er alles aan om de door u gekozen producten zo snel en correct mogelijk bij u te bezorgen.
Mocht er onverwachts toch iets niet goed zijn aan het door u bestelde product, dan lossen wij dit graag samen met u op.
Wij raden u aan om een mail met het geconstateerde probleem en uw bestel nummer te sturen aan:
info@flynns.nl
Retourneren:
Het kan natuurlijk ook voorkomen dat u een product wilt retourneren omdat het niet aan uw verwachtingen voldoet.
Bijvoorbeeld omdat het product te groot of te klein is of net niet de kleur heeft die u in gedachten had.
Het is het bij ons ook geen enkel probleem om te retourneren.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Wel moet u binnen 14 dagen na ontvangst van uw product uw retour bij ons aanmelden, hierna heeft u nog 14 dagen de tijd om het product retour te sturen. Binnen 14 dagen na het aanmelden van uw retour storten wij binnen 14 dagen het aankoopbedrag terug op uw rekening.
Kosten Retourneren:
Wanneer u een product wil retourneren dat niet aan uw verwachting voldoet maar wel juist omschreven is op onze website, zijn de kosten van het retourneren voor uw eigen rekening.
Mocht een product niet juist geleverd zijn of de omschrijving van het product op onze website is niet juist, dan zullen wij de kosten van het retourneren op ons nemen.
Het is aan te raden om vooraf contact met ons op te nemen om overeen te komen wie de kosten dient te voldoen.
Retourneren kan naar:
OpJeSmoel.nl
Ringbaan noord 144
5046ac Tilburg